6 Haziran 2007 Çarşamba

D-Day, Operation Overlord or...

Normandiya cikartmasi ile ayni dogum gununu paylasiyorum ama Allah'tan ayni yili paylasmiyorum. Tarihte iki onemli olay:)

Fena halde kirkli yaslara geldim. Annem bugun telefonda "sen de biraz fazla buyudun artik!" dedi. Ben de ona "iyi ki beni dogurmussun" dedim.

Sabahtan beri dogumgunumu hatirlamayi akleden dostlarima tesekkur edip duruyorum. Cicek gonderenler, e-kart gonderenler ve telefon edenler. Hepsine cok tesekkur ediyorum. Hatirlaniyor ve seviliyor olmaktan pek mutluyum. Hayli de simarik hissediyorum kendimi. Bu aksam da yine bir grup arkadasla beraberim. Keyfim yerinde yani.

Birkac gun onceki ic karartici ruh halinden eser yok. (Cok sukur!) Burc muhabbetine pek takilmam ama galiba Ikizler Burcu ile ilgili soyledikleri bazi seyler dogru...

Neyse bugunku yazi geyik oldu. Fazla okuyan yok zaten. Okuyanlardan da pesinen ozur. Bir calisanin gozunden Turk Sirket mi Yabanci Sirket mi yazi dizisine bilahare devam edecegim.

Hiç yorum yok: