4 Aralık 2007 Salı

Küresel Isınma ve Ben

Bu Küresel Isınma işine çok bozuluyorum. Zira bütün hayalim, emekli oldugumda yani asgari 10-15 sene sonra, artık vakit bulabileceğim için kışın bol bol kayağa gitmekti. Tabii, küresel ısınma, ille bütün kürenin ısınması anlamına gelmiyor, mevsimlerin değişmesi, bazı bölgelerin daha fazla soguga maruz kalması ama öte yandan da bazı bölgelerin kuraklığa mahkum olması anlamına geliyor. Görünen o ki, bizim memleketimiz de kuraklaşacak yerler arasında. Bazılarına göre ise, küresel ısınma diye birşey yok ve dünya zaman zaman bu tür ısınma ve kuraklaşma dalgaları yaşıyor, sonra da tekrar herşey değişiyor, yani bazı “cycle”lar sözkonusu. Hal böyleyse, iyi. Yok değilse gitti benim emeklilik hayallerim!

2 yorum:

GİZ dedi ki...

merhaba tatil bitince bloga geri dönüş yapmışın umarım dinlenmişindir.

Bu arada Thy ve Arçeliğe gözün gibi bakarmısın

T'Pol dedi ki...

Bakiyorum, bakiyorum, senden "simdi satma zamani" mesajini da bekliyorum:)