9 Ocak 2008 Çarşamba

Motivasyon gerek...

19 Ekim'den beri ciddi bir kilo verme çabasi icindeyim. Perhiz listemi hic kaytarmasam da hayatıma hareket eklemediğim için sorun yaşıyorum. Takıldım kaldım da diyebiliriz. Gerçi diyetisyenim bu durumu benim kadar ciddiye almıyor. O kaybettiğim yağ oranına bakıyor ve kilonun yavas gitmesini dert etmiyor.

Egzersiz konusunda kendimi motive etmekte çok zorlanıyorum. Eve gittikten sonra yorgun olmadığım halde üstüme bir ağırlık çöküyor ve yumoş yumoş oturmanın dışında birşey yapmak istemiyorum. Bu durumdan çıkmak için ne yapmak gerek? Blogu okuyanlar arasında öneride bulunacak olan var mıdır?

3 yorum:

Alex dedi ki...

Haftaiçi spor yapmak için eve uğramadan doğrudan iş çıkışı spor salonuna gitmenizi öneririm. Çünkü bir kere eve girince bir daha çıkmak çok zor.

kerem kagan dedi ki...

Sabahlari erkenden kalkip spor yapabilirsiniz. Parkta ya da sahilde kosabilirsiniz. Evde de kultur fizik ve basit egzersizler yapabilirsiniz. Spor salonuna gitmek bosuna zaman ve para kaybi.

T'Pol dedi ki...

Her iki yorumcuma da tesekkur ederim. Dogrusu ben de spor salonlarına verilen para konusunda Sn. kerem Kagan gibi dusunuyorum ama gecen yil bir dalgınlık anında bu hatayı yapmıştım. Üyelik bitimine kadar Sn. Ongunser'in dedigi gibi yapmaya calisacagim. Ote yandan egzersiz DVDleri ve kondisyon bisikletiyle de yeniden barışmaya çalışacağım. Havalar birza ısınınca da açık havada yürüyüş yapmak çok iyi fikir.