15 Kasım 2008 Cumartesi

Özür... Aralık başında geri döneceğim...

Okuyuculardan özür diliyorum. Stres sonunda sağlığıma olumsuz yansıdı. Ne burada, ne de EkonomiTürk'te yazabiliyorum.

Aralık ayına kadar izin istiyorum. Her şeyin başı sağlık diye boşuna dememişler. Düşmeyi reddeden yüksek tansiyon ile boğuşuyorum. Geçen hafta Acil'lik oldum ve 3 farklı tansiyon hapı kullanmama rağmen maalesef henüz normal seviyelere düşemedi. Beyin kanaması, felç gibi kötü sonuçları olabilecek bir hastalık olması beni tedirgin ediyor.

T'Pol

11 yorum:

Adsız dedi ki...

TPol hn.
Acil şifalar diliyor geçmiş olsun diyorum.

havas06 dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Acil şifalar diliyorum.

eritrositbey dedi ki...

Geçmiş olsun

TLY dedi ki...

sevgili Tpol,
32 yaşında olup, aynı rahatsızlıkları yaşayan biri olarak sizi çok iyi anlıyorum, ve bir an önce sağlığınıza kavuşmanızı diliyorum...tecrübelerime dayanarak söyleyebilirim ki öncelikle kendinizi düşünür, stresten uzak kalmaya dikkat ederseniz (ki en zoru) bu rahatsızıkla daha kolay başedebilirsiniz...
Hep sağlıklı kalın...

Sibel dedi ki...

Geçmiş olsun.. Annemde de var ve strese bağlı olarak yükseliyor. Kendinize dikkat edin lütfen.
Sevgiler..

Investor dedi ki...

Geçmiş olsun T'pol :)

Bizlerden daha gençsin dikkat et kendine...

DaesAgelmar dedi ki...

Ekonomik kriz ile sarsıldığımız şu günlerde severek takip ettiğimiz Blog yazarlarımıza bir şey olmasını hiç istemeyiz. Mümkünse stresten uzak ve huzurlu günlere kavuşmanız dileğiyle geçmiş olsun

Tekin Hoca dedi ki...

T'Pol Hanım;
kendinize iyi bakın. Siz bize lazımsınız.
Aralığı dört gözle bekleyeceğiz.
Acil şifalar...

M. Akif dedi ki...

geçmiş olsun sağlık olmadıktan sonra neye yarar güzel emeklilik...

selamlar...

milleplateaux dedi ki...

T'Pol Hanım geçmiş olsun.

rdynk dedi ki...

T'Pol cok gecmis olsun :( lutfen kendine dikkat et.