14 Şubat 2009 Cumartesi

Ortaya Karışık...

Bu aralar hayatımı en iyi yukarıdaki başlık tarif ediyor. Bu nedenle blogu da iyice ihmal ettim. Zaten her zaman iyi bir yazıcıdan çok iyi bir okuyucu olduğumu düşünmüşümdür.

Birkaç haftadır yine kendimle kavgaya tutuştuğum bir dönem yaşıyorum. Bir kararın eşiğindeyim ve bir şekilde bu sefer sabırlı olmak konusunda kendimi zorluyorum. Fevri davranmamam, eskisi gibi sabırsız bir karar vermemem için bir sebebim yok aslında ama bu sefer birşey beni dizginliyor sanki... Enteresan...

Neyse gerçek kimliğim bazı iş arkadaşlarım tarafından biliniyor artık. BES, para biriktirme, tutumluluk gibi konularda konuştuğum birkaç kişiye blog adresimi verdim. Sürekli okuyan var mı bilemem...

Bu ara bazı finansal kararlar veriyorum, bunlarla ilgili yazımı gidip EkonomiTürk'te yazacağım. Yazınca buraya linklerim...

Hiç yorum yok: