26 Aralık 2009 Cumartesi

Okurlardan iki dakikalık basit bir destek ricası!

Son zamanlarda favorim olan iki blog'a erişemiyorum. Sorun Internet Explorer 8'den kaynaklanıyor olabilir diye onu kaldırıp önceki versiyona döndüm. Sorunum çözülmedi. Mozilla Firefox yükledim. O da bu iki siteye erişimimi sağlamadı. IE 7 hemen kapanıp, yeniden bir önceki sayfadan açılıyor, IE 8 donuyor, MF ise doğrudan çöküyor ve kapanıyor.

Sizden ricam şu iki siteyi düzgün görüntüleyip görüntüleyemediğinizi bana söylemeniz:

www.frugalupstate.com
http://frugalzeitgeist.blogspot.com

Görüntüleyebiliyorsanız, hangi web tarayıcısını kullandığınızı da söyler misiniz?

10 yorum:

Adsız dedi ki...

her iki sitede de sorun yok

Dilek dedi ki...

T'Pol Hanim, Google Chorme kullanioyrum. Iki site de sorunsuz calisiyor. Isterseniz onunla deneyin bir de http://www.google.com/chrome/ bu adresten indirebilirsiniz.

rustukursad dedi ki...

Merhaba;

Ben Google Chrome ile sorunsuz girdim.

saygılar

Kürşad

Adsız dedi ki...

İkisini de sorunsuz açıyorum İE kullanıyorum

Nükhet Z.

Unknown dedi ki...

Merhaba T'Pol Hanım.
Siteler Google'ın Chrome adlı tarayıcısı ile görüntüleniyor.
Bu tarayıcıyı http://chrome.google.com adlı adreste bulabilirsiniz. Tavsiye ederim çünkü oldukça hızlı çalışıyor.

Benden Bizden dedi ki...

Ben ikisini de goruntuleyebiliyorum. Google Chrome kullaniyorum.
Yurtdisinda bulunmamin bu konu ile ilgisi var mi bilemiyorum yalniz..
Kolay gelsin.

Nur dedi ki...

Merhaba T'pol,

Verdiğin bağlantılar Google Chrome ile rahatlıkla açılıyor. Ayrıca IE7 ile de denedim onda da sorun yok.

bulbul dedi ki...

Merhabalar,

google chrome ile her iki blog da duzgun goruntulenebiliyor....


Ozgur

Adsız dedi ki...

ie8 ile kusursuz görüntüleyebiliyorum.
svg

B. dedi ki...

frugalupstate : IE 8 ile sorunsuz açıldı.

frugalzeitgeist : IE 8 ile sorunsuz açıldı.

Maalesef sorunu nasıl çözeceğiniz hakkında en ufak bir fikrim yok.
:-(