3 Haziran 2010 Perşembe

Market Alışverişi için En İyi Zaman

Haftalık alışverişinizi hafta sonu yapmak gibi bir derdiniz yoksa yani buna hafta içi vakit ayırabiliyorsanız ne mutlu size!

Hafta sonları AVM'lerden ve marketlerden veba varmış gibi uzak dururum. Yurdum insanı hafta sonu çoluk çocuk, büyükanne, büyükbaba hep beraber pikniğe gidiyor havasında AVM ve marketlere geldiğinden alışverişi hafta içi yapmaya bakarım.

Eğer çalışıyorsanız ve gündüz saatlerinde gidemiyorsanız, size önerim popüler dizilerin günlerini ve saatlerini takip etmeniz. Mesela ben Aşk-ı Memnu günleri saat 20:00-22:00 arası alışveriş yapıyorum. Birkaç yıl evvel de Binbir Gece dizisi yayınlandığı zamanlarda alışverişe çıkıyordum.

Temel kurallar: Alışverişe aç karınla çıkmayın, bir listeniz olsun ama indirimdeki ürünlere de muhakkak bir göz atın.


.

2 yorum:

B. dedi ki...

Giysi, kitap ve teknolojik şeyler için de en uygun saatler haftaiçi gündüz, mümkünse sabah saatleri.

Mağazalar boş ve temiz, ürünler dağılmamış, çalışanlar enerjilerini tüketmemiş oluyorlar. :)

Hüseyin MEÇO dedi ki...

tpol hn,

ailecek veya dahada kalabalık olarak avm lerdeki marketlerden alışveriş etseniz ve oradaki telaş ve merakın farkına varsanız ne iyi olur.

hele hele alışveriş uzadıkça tuvaleti gelenimi,hayır durun şunuda almadık hadi alalım yada ben bir koşu gidip alayım.en az 50 metre koşu.çok güzel oluyor.hele çocukları büsküvi çikolata standından uzaklaştırmak ne mümkün.

birde kalabalık.ayaklarına arabaların çarpması.senin arabanın başkasına çarpması.o sesle bağrışmalar.kavga eden çiftler.sıra kapma münakaşaları yada mütevazilikler yer vermeler

ya her şey insanlar için.herşey insanlar arasında.insanları izlemek güzel hoşuma gidiyor.

bir araba alınmışsa ikide çocuk varsa alışverişi bırakıp o çocuk kavgasını izlemek beni gençleştiriyor.haydi iki çocukta arabada alınanlar elde taşınıyor.anne feryatta.heriş onda ya.bıktım bu çocuklardan.adam da söylenir.bende senden.sonra kasada herşey unutuluyor.güle oynaya piknik ve alışveriş bitiyor.

alışveriş yapmasanızda bu kalabalığı izleyin.

örnek forum istanbul hafta sonu tam bir cehennem.trafik bir dert.içersi mahmutpaşadan daha kalabalık.yanyana gezenler kavgalı yada barışık market alışverişi tam bir eziyet.çıkışı bulamayanlar ne kadar biliyormusunuz.ne getirdin beni buraya diyende.bunları izlemek lazım.sırf gülümsemek için.

hafta sonu forum istanbul gidin pazar öğleden sonra.

bir kilo verirsiniz.