3 Aralık 2010 Cuma

Son...The End... Fin...Das Ende...Owari...

Bu blogu yazmaya başladığımda uzun sürmeyeceğini düşünmüştüm ama tahminimden çok daha uzun sürdü. Fakat artık bir son vermem gerektiğine karar verdim.

31 Aralık 2010'dan itibaren blogu erişilmez konuma getireceğim.

2009 ortalarından beri hayatım benim istediğim yönde gitmiyor. Olumlu şeyler de var elbet ama bu ruh halinde güzel ve faydalı yazılar yazmam imkansız.

Beni takip edip, okuyan herkese teşekkür ederim. İlginiz ve yorumlarınız beni hep cesaretlendirdi ve mutlu etti. İstediğiniz yazıyı alıp, kullanabilirsiniz. Tabii ki "artık yayında olmayan Beğenmezsen Okuma blogundan alınmıştır" gibi bir ibare kullanmak şartıyla:)

Blogun ismini aceleyle koymuştum, sonradan da değiştiremedim. Blog yazmayı ve hatta bundan para kazanmayı düşünenlere önerim, isim konusunda dikkatli olmaları ve iyi seçim yapmaları. Daha çok ziyaretçi çekebilmek için yapılacak şeyleri Internet'ten ve kardeş blog Ekonomi Türk'ten bulabilirsiniz.

2011 yılı hepimize beklentilerimizin ötesinde güzel günler getirsin, sağlıkla, sevgiyle kalın!

T'Pol

24 yorum:

B. dedi ki...

Üzgünüz..

Adsız dedi ki...

hoşçakalın..:)

havas06 dedi ki...

Tesadüfen bulduğum blogunuzu uzun bir süre severek, çok da beğenerek okudum :)
Sizin yaptığınız hiç tanımadığınız ve sizinle pek de konuşmayan bir insana birikiminizi aktarmak gibiydi bence.. Birikiminizin bununla sınırlı olmadığına tabiiki eminim ancak belli bir alandaki eksikliklerin tümüne cevap verdi, söylenecek pek de yeni birşey kalmadı.. Öncelikle çabanız için çok teşekkür ederim. Genelde tutumlu bir insan olmama rağmen blogunuzdan çok şeyler öğrendim.. Düşünce yapısı olarak da kendimi size çok yakın hissetmiştim. Bu da sizi takip etmemde en büyük etkendi.. Yolunda gitmeyen işler için çok üzüldüm, olanda hayır vardır inşallah sıkıntılar yakın zamanda son bulur. Sağlık sorunları yaşadığınızı da blogda yazdığınız kadarıyla biliyordum, hayatta en önemli şey sağlık, sağlığınızı korumak için size stressiz bir yaşam diliyorum..
Blogun erişilmez konumda olması ne demek onu anlayamadım. Yani begenmezsenokuma.blogspot.com yazdığımızda artık sayfanız açılmayacak mı? Eğer öyleyse geçmiş postları kopyala yapıştırla arşivlemem gerekli.. Erişilmez konumda yapmamanızın sizin için bir engeli ya da sıkıntısı yoksa yapmasanız olmaz mı?
Uzun aralıklarla da olsa belki bir iki post düşmek istersiniz hem belki :)
Bugüne kadar saatlerce emek harcayıp aktardıklarınız için çok teşekkür ederim. Hakkınızı helal edin. Havva KAVAS

havas06@gmail.com

Benden Bizden dedi ki...

hersey gonlunuzce oldun T'pol! Sizi zevkle takip ettim, yeni bir blog acarsaniz yine takip etmek isterim. Sevgiler! :)

çağatay dedi ki...

ben severek okuyordum. samimi ve doğal yazılar benim kriterlerim ile örtüşüyordu.benim için kayıp. umarım her şey düşündüğünüz gibi gider ve bir gün yine yazarsınız.
bu arada blogun ismi başlı başına mesaj içerdiğinden benim favorimdi.
her şey gönlünüzce olsun.
orpen

Dilek dedi ki...

Insallah budan sonra hersey gonlunuzce olur. Hoscakalin T'Pol Hanim.

T'Pol dedi ki...

İyi dilekler için teşekkür ederim. Sizlerin de herşey gönlünüzce olsun.

T'Pol

Adsız dedi ki...

ileride tekrar okumak dilegiyle.tesekkurler ve basarilar.

Ilknur dedi ki...

Sizi her defasinda merakla okumak bir zevkti T'Pol. Yazdiginiz yazilarin pek cogundan kendim adina guzel faydalar edindim. Bloglar alemindeki nadide bloglardan biriydi sizinki ama karariniza saygim sonsuz. Umarim bundan sonra her sey gonlunuzce olur ve 2011 bize dilediginiz gibi size de guzel gunler getirir. Sevgiler..

Adsız dedi ki...

yazılarınızın az insanca okunduğunu düşünüyor olabilirsiniz ama sayı değil etki önemlidir. Sizin tavsiyelerinizden çok şey öğrendim. 24 yaşımda maaş alır almaz kendime bireysel emeklilik portföyü oluşturdum. İnanır mısınız bilmem ama tesadüfen blogunuzda gördüğüm basit pilav pişirme tarifi ile pilav bile yaptığım oldu vakti geldiğinde :)
Gönül isterdiki hiç gitmeyin yine yazın. En azından blog'u kapatmayın demek istiyorum. Arayanlar erişsin, bilgi sınırsız olsun. Kimbilir belki günün birinde tekrar yazarsınız.. :)

Sevgilerimle. Hakan.

TFR dedi ki...

Hakkınızda hayırlısı. Arzu ettiğiniz taktirde konuk yazar olarak bekleriz mütevazi blogumuza.

Sibel dedi ki...

Her şey gönlünüzce olsun. Sizden çok şey öğrendim ve bazılarını hayatıma geçirmekten mutluyum. Bu kararı almanıza üzüldüm ama sizi anlıyorum. Dilerim bir gün geri dönersiniz ve bu arada hayat size en çok ihtiyacınız olanları getirmiş olur.
2011 sizin yılınız olsun:)
Sevgilerimle...

Nil dedi ki...

Sizi zevkle takip ediyordum. Tüm paylaşımlarınız için teşekkür ederim. Umarım sıkıntılarınız 2010 ile sona erer ve 2011 yepyeni başlangıçlar, sağlık, huzur ve mutluluk getirir size.

Nil

love and smile dedi ki...

Yorum sık yazamasam da sizi okuyordum.. Mutlu yeni bir yıl olsun..başarılar :)

müjgan dedi ki...

Merhabalar sizi hep okuyordum bizleri bilgilendiriyordunuz hele tutumluluk konusunda çok bilgi aktardınız ben ve benim gibiler sizlerden bilgilendi yeni kararlar aldı sanırım ben aldım mesela hatta size yazıp tanışmak bile istiyordum ben emekli bir bayanım öğrenenmenin yaşının olmadıgına hep inanırım ve savunurum interneti bile yeni öğrendim belki doğru yazmadıklarım olduysa kusra bakmayın yazmasanızda siteniz kapmatmayın belki benim gibi geçte olsu okuyan olurda bilgilenir ve yeni kararlar alır sağlıcakla kalın herşey gönlünüzce olsun yazdıklarınız için teşekkürler.

Adsız dedi ki...

mutlu yeni yillar ...
mutlu yeni baslangiclar...
tulay.

havas06 dedi ki...

Yaşasın :) Kapanmamış blog :)

rdynk dedi ki...

hayatınızın geri kalan doneminde mutluluk ve başarının sizinle olmasını dilerim. Değerli fikirlerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkürler.

T'Pol dedi ki...

Bazı yorumcuların talebi üstüne blogu kaldırmıyorum. Buraya yolu düşenler olursa belki onlar da faydalanır...

Adsız dedi ki...

Kapatmayarak çok iyi ettiniz. Umarım tekrar yazarsınız içinizdeki isteksizlikten kurtulunca. Sevgiyle kalın.
Hakan...

müjgan dedi ki...

Çok sağol kapatmadığınız için belki yine yazarsınız diye bekliyorum sağlıcakla kalun.

ışıklı Yürüyüş dedi ki...

bu blog herkese olduğu gibi bana da çok şey kattı hep takip etmekten çok zevk aldım emeklerınıze tekrar tekrar teşekkürler birgün yeniden yazmak ıstersenız yine takipte olacağım inş.iyiki vardınız:)
not:yazılara hala ulaşılabılır olması için de çok teşekkürler en azından ara ara faydalanabiliriz siz varmışsınız gibi...

Adsız dedi ki...

keşke fikrinizi değiştirseniz de yazsanız bizi kendinizden mahrum etmeseniz:(

havas06 dedi ki...

Hala ara ara bakıyoruz... Eski bir dostu görebilmek için beraber gezilen mekanların yeniden turlanması gibi :)