10 Mart 2008 Pazartesi

Önümüzdeki Dönem Planlarım

Öncelikle bir süre dinlenmeyi düşünüyorum. Hafta sonuna doğru Ankara’ya gidip, annemle kardeşimi göreceğim. Kardeşim bir süre araba kullanmasını engelleyen bir rahatsızlık geçiriyor. Onun arabasını ödünç alacağım. 2000 yılından beri hep şirket aracı kullandığım için kendime ait bir arabam yok. Ne kadar süre ile iş arayacağımı bilmiyorum ama araba almaya niyetim yok. Fakat tabii taksi de oldukça pahalıya geliyor. Tutumlu biri olarak taksiye verdiğim paraya acıyorum doğrusu. Akbilim var ama toplu taşımayı hiç kullanmayan birisi olarak ne güzergahlardan ne de otobüs, vapur saatlerinden haberim var. O nedenle kardeşimin aracını alabilecek olmam benim için çok önemli. Umarım o iyileşene kadar da yeni bir iş bulmuş olurum.

Kilo vermeye devam ediyorum, perhizim stres nedeniyle ufak bir aksama geçirdiyse de kilo almadığım gibi biraz verdim bile. Daha fazla verebilecekken daha az vermiş oldum ama sağlık olsun. Perhize devam edeceğim. Bu konuda taviz vermeyeceğim. Haftasonu bol gelen 7 tane pantolonu ıskartaya çıkarttım. Bu muhteşem bir his.

İş aramak konusu eğer uzman seviyesinde bir çalışansanız, nispeten biraz daha acısız. En azından başvurulacak çok sayıda pozisyon olacağından kendinizi kötü hissetmezsiniz.

Benim durumumda işler biraz daha karmaşık. Neyse sadede gelelim ve şu ana kadar ne yaptığıma bir bakalım:

Öncelikle zaten bir ay kadar evvel işimden memnun olmadığımı ve bir arayış içine girmiş bulunduğumu kendime yakın hissettiğim kişilerle paylaşmıştım ve bunlardan bazıları da CVmi uygun gördükleri yerlerle paylaşmaya başlamışlardı. İşten ayrıldığımı yakın çevreme bildirdim. Ayın sonu itabiyle şirketimle ilişiğimin kesileceğini de söyledim. CVmi zaten güncellemiştim ve bunları orta ve üst düzey yönetici pozisyonları için çalışan headhunterlar ile paylaşmaya başladım.

Şu ana kadar bir arkadaşımın patronuyla tanıştım. Birden fazla şirketi olan bir grup. Açık bir pozisyon şu anda yok ama tanışmak faydalı oldu.

Yarın bir Headhunter ile görüşmem var. Onlara henüz CV göndermemiştim ama bugün kendiliklerinden arayıp, güncel bir CVmi istediler. Biraz konuşunca ellerinde bir pozisyon olduğunu öğrendim. Yarın bu konuda görüşeceğiz.

Bunun dışında bana uygun açık bir pozisyonla ilgili bir ilana başvurdum ve eski bir yöneticimle bu bilgiyi paylaştım. Sözkonusu firmanın yönetimini iyi tanır. Görüşme fırsatı yakalamak için yardımı olabileceğini düşünüyor.

Tanıdığım bir headhunter da Nisan sonu bir pozisyon olabileceğinden söz etmişti. Onu bekliyorum.

Yarın ise, birkaç headhunter’a daha CV göndereceğim. Şimdilik bu kadar.

2 yorum:

Serhad dedi ki...

Sizin seviyenizde tabii ki cellatlar pardon headhunterlar etlili oluyor :)

bizde kariyer.net, yenibiris.com da takılmaya devam..

Benimde tanıdığım bir headhunter var ancak daha çok finans sektörü ve firmaların finans bölümleriyle görüşüyorlar, ilginizi çekerse irtibat kurabilriz..

T'Pol dedi ki...

Serhad bey,

Headhunnterlar sandiginiz kadar da etkili olmuyorlar. Networking daha muhim. O yuzden networkunuzu sizin icin calistirin.