6 Nisan 2008 Pazar

Yeni İş

Geçen hafta aldığım bir iş teklifi oldu. Bunu kabul etmeye karar verdim. Yarın başlama tarihimi ve işi kabul ettiğimi teyid eden bir bildirimde bulunacağım. Geçmiş tecrübemle çok örtüşen bir iş. Büyük bir holdingin şirketlerinden biri. Hızla büyümekte olan ve oldukça katma değerli bir iş yaratan bir şirket. Daha fazla detayı herşey kesinleşince paylaşacağım.

Kısa bir tatil yapmak için hazırlık yapıyorum o nedenle de blogla bir süre çok fazla ilgilenemeyeceğim. Sanırım 5 Mayıs haftasından itibaren bloga düzenli zaman ayrırabileceğim. O zamana kadar yazılar biraz aralıklı olacak gibi...

Biliyorsunuz en büyük endişem birikimlerimi çok fazla tırtıklamaktı. Görünen o ki, bu olmayacak. Düzenli para biriktirmeye devam edeceğim. Gelirim bu işte eskisine göre düşük ama kurumsal kültürü olan köklü bir kuruluş ve burada fırsatların olacağını ve uzun süreli olarak çalışabileceğimi düşünüyorum. En iyisi de Cumartesi mesai yok! Tembel biri değilim. Yeri geldiğinde zaten çok uzun saatlerimi işe verebiliyorum ama işim olmadığı halde mecburiyetten Cumartesi işe gitmek kadar gıcık birşey olamaz. Bundan kurtulduğuma memnunum.

2 yorum:

Serhad dedi ki...

çok sevindim...

umarım sizin için herşey daha güzel olur.

Bu kadar hızlı iş bulabilmeniz ayrıca sevindirici :)

Nevruska dedi ki...

Merhabalar,
Sayfanizi bir sureden beri takip ediyorum. Ben henuz Amerika'dayim ama Turkiye'ye geri donmeye calisiyorum. Evet biraz herkesin yaptiginin tersini yapmaya ve de bu riskli ortamda yapmaya calisiyorum ama yapmak istedigim sey bu. Bahsettiginiz headhunterlari paylasmanizda bir sakinca var midir acaba? Simdiden tesekkurler..