31 Mayıs 2008 Cumartesi

Kötü Değil...

Diyetisyen randevum iyi gitti. 2.2 kg. almış gibi görünsem de diyetisyenim bunun su olduğunu, hiç yağ almadığımı söyledi. Zaten ellerim ve ayaklarımın şiş olduğunun ben de farkındayım. Bunun sebebi son zamanlarda yoğun çalıştığım için düzensiz beslenmemmiş.

Pazara gidip bir sürü taze sebze aldım. Yarın bir plan yapıp, işyerinde doğru beslenebilmek için elimden gelen gayreti göstereceğim. Suyu atabilirsem, haftaya tartı bana daha iyi haberler verecek:)

Tasarruf tarafında ise %25'ten %23'e düşmüşüm. Çok kötü değil. Zira tatil için biritirdiğim parayı biraz aşmıştım. Bir de bu hesaba arkadaşıma verdiğim borç dahil değil. Nasılsa paramı yakında geri alacağım diye hesabın içinde sayacağım demiştim ama sonradan unuttum. Bu ay da ücretimden neredeyse hiçbirşey artmıyor. Ancak, gelecek aydan itibaren toparlayacağım.

Iyi bir gün oldu...

1 yorum:

elifin dedi ki...

Ben de 1 hafta önce kendime bir diyet yönetimi planı yaptım.1 haftada 900 gr vermişim.Diyet motivasyonu konusunda nasıl bir yol izlediğinizi paylaşırsanız sevinirim.