14 Haziran 2008 Cumartesi

Haftalık Menü Planı

Yeni iş yerimde limiti oldukça kısıtlı bir yemek kartı veriliyor ve kafeteryada çıkan yemek pek kaliteli değil. Kantin de idiotlar tarafından işletildiği için insan çileden çıkıyor. Kepek ekmeğe beyaz peynirli sandviç istiyorsun, beyaz ekmeğe domatesli, kaşarlı tost getiriyorlar... Etraftaki tüm alternatifler kebap veya fast food tarzı yani bana uymuyor. Bir tek ev yemekleri yapan yer var, oraya da her gün gitmek imkanı olmuyor. Hal böyle olunca en iyisi evden götürmek. Genellikle Çarşamba gününe kadar idare edebiliyorum fakat Perşembe, Cuma konusunda başarısızım. Eğer yemekleri akşamdan hazır edip, yemek çantama koyarsam ne ala, yoksa sabah imkanı yok hazırlayamıyorum. Zira geç kalınca park yeri kalmıyor. Bu da arabayı tamamen saçma sapan park etmek zorunda kalmak demek.

Neyse bu hafta azimliyim, yemek planı yapıp, alışverişi de ona uyduracağım. İşte mönü planım:

Sabah Kahvaltısı (her gün aynı) İki Dilim Tam Ekmek arasına geceden suya konmuş bir dilim Beyaz Peynir ve 1 Dilim füme hindi göğsü ve yeşillik.

Pazartesi-Salı öğle: Z.yağlı kabak yemeği, 1 ufak yoğurt, yeşillikler, 1 dilim ekmek
Çarşamba- Perşembe-Cuma: Z.yağlı biber, 1 ufak yoğurt, yeşillikler, 1 dilim ekmek

Muhtemelen bir ya da iki öğlen ev yemekleri yapan cafede de yiyebilirim.

Akşam yemekleri için bugünden artan çin yemeği, buzluktan balık ve karışık salata bu haftayı çıkartır.

Götürmesi kolay diye ufak yoğurtlardan almıştım. Yeni Fiyat Defterime işlerken fark ettim ki çok pahalılar! Bundan sonra yoğurdumu kendi plastik kaplarıma koyup götüreceğim. Fiyat defteri iyi fikirmiş gerçekten!

Hiç yorum yok: