4 Ocak 2009 Pazar

Avukat olan ya da tanıdığı olan var mı?

Üst kat komşularımdan nefret ediyorum. Bu kadar duyarsız ve terbiyesiz insanlar olamaz. Topu topu anne-baba ve ergen bir erkek çocuktan oluşan çekirdek bir aile ama sürekli yukarıda gürültü var. Şu anda tepemde tepinen muhtemelen birden fazla çocuk var. Misafirler herhalde. Mutlaka yanlarında büyükler de var, onlar o kadar gürültüde nasıl oturuyorlar anlamıyorum.

Misafir olmasa gece yarısı birşey çakarlar, ya da evde tadilat yaptırırlar. Muhatap olmuyorum çünkü çok çirkef insanlar. Maalesef kiracı değiller. Mal sahibi iğrenç komşuya müdahale edebilen kanun yok mudur? Nereye şikayette bulunulur?

Sürekli onların üst katının kiraya verileceği günün hayaliyle yaşıyorum. Hatta satılacağı günün. Satın alsam, uzun uzun mutfağı, banyoyu kırdırıp yeniden yaptıracağım. Hiç acele etmeden yavaş yavaş. Sonra da yerlere en çok gürültü yansıtan ne varsa ondan döşeteceğim. Altı tahta saboları da terlik olarak giymeyi hayal ediyorum. Belki marangozluk hobisi filan da geliştiririm. Böyle dediğime bakmayın, ne kadar öfkelensem de kimseye bile bile zarar verebilecek yapıda biri değilim. Sadece hayal kuruyorum işte...

Öffff ya! Ne saygısız, bela insanlar!

Hiç yorum yok: