30 Mayıs 2007 Çarşamba

LAPTOPA 1000 YTL KACMIS

Istedigin kadar tasarruf etmeye cabala, dikkatle butce yap, yok, olmuyor iste... Ani ve beklenmedik harcamalar olusuyor.

Evde kullandigim bir dizustu bilgisayarim var. Sirketimin de bana verdigi bir dizustum var ama zaten isten gec cikiyorum, is bilgisayarini eve suruklemek gerekmez diye dusunuyorum. Ote yandan ben merakli bir vatandasim, Internet'e bayiliyorum. Evde elimin altinda "haydi bir su konu neymis, bakayim" dedigim anda bilgisayar olmali. O nedenle "ana kart arizasi dediler, yaklasik bin kagidimi yediler" diye bir uzun hava soylemekteyim...

Kardesim yaklasik bu fiyata yeni bir makine almami onerdi ama sanirim o fiyata alacagim makine ile ana karti ariza yapmis olsa da eski makinem mukayese kabul etmez.

Neyse, evdeki bilgisayarin bana maliyeti 0 YTL oldugundan, cok da dert etmeyecegim.

Su her Turk Vatandasina ve her Ev Kadini'na 500 YTL verecek politikaci kimdi, onu bir hatirlasam, 22 Temmuz'da oyumu ona verecegim. Isi birakamam ama vatandaslik nedeniyle iki ay ustuste 500 YTL'yi kaptim mi gel keyfim gel...

1 yorum:

Arifoglu dedi ki...

Haydar Baş efendim kendisi, Her Türk Vatandaşına 500 YTL verdiği yetmiyormuş gibi , derin hukuki paradigmalarla inceleyerek Türk Vatandaşı olmadıklarına karar verdiği Ev Kadınlarına da 500 YTL veriyorlar.

Ev Kadını olma kriteri nedir, o kısmı biraz muğlak sadece.