29 Mayıs 2007 Salı

Ofke Yonetimi

Fitili kisa biri oldugumu kabul ediyorum ama son yillarda ofkemi kontrol etmek konusunda buyuk ilerleme kaydettim. Cok kizmama ragmen dun sirketin patronunun kafasina birsey atip, istifa etmemeyi basardim. Aslinda adam kotu birsey soylemedi ama yapilan isi begenmedigini ifade edis sekli benim icin kabul edilebilir bir tarzda degildi. Yani ben kendimi o sekilde ifade etmem. Dolayisiyle, edeni de yadirgiyorum fakat, insanin bazen daha ulvi bir amac icin biraz cenesini tutmasi gerekebilir. Tek problem, bircok insan icin bundan kat be kat fazlasi bile normalken, benim uykularim kaciyor ve kisiligimden odun verdim mi acaba diye icim icimi yiyor.

Sabah hala kizgin kalktim. Kendimi butun gun surat asmaya karar verirken buldum. Ne berbat bir durum ya!

Neyse, aslinda en iyi intikam o isin olacagini, gayet de rahat yuruyecegini kanitlayip, vatandasin suratina carpmak. Buna odaklanmam gerekiyor. Yine de seytan diyor ki...

4 yorum:

Blog Sahibi dedi ki...

Dukkan acilisi varmis, geldik. Blogunuz Hayirli olsun.

T'Pol dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
T'Pol dedi ki...

Sevgili Ekonomix,

Cok tesekkurler. Blogumun ilk yorumcusu olmaniz benim icin buyuk seref.

Arifoglu dedi ki...

Bana kalırsa ofke yonetiminin en zor kısmı, ofkenin damarlarin icerisinde hizla dolaşmaya basladigi anlarda, bagirip cagirmanin her zaman icin sukunetten daha keyifli olmasi.

Bunu yapmadigimiz takdirde; dediginiz gibi kendimizi butun gun surat asmaya karar verirken buluyoruz, ki bu bir insanin dusunce enerjisini harcayabilecegi en sacma yollardan biri olmali.