1 Haziran 2007 Cuma

TGIF!

Gerci yarin birkac saatligine de olsa ise ugramam lazim ama yine de yasasin Cuma! Hatta biraz sonra erken kacip, Karayip Korsanlarini seyretmeye gidecegim. Neden mi erken seansa gidiyorum? Cunku, zamaninda eve donup, takip ettigim tek yerli dizi olan "Hatirla Sevgili"yi seyredecegim de ondan.

Dizi gayet basarili. Konu da benim cocuklukla, genclik arasi yillarima tekabul ettiginden, cok ilgimi cekiyor. Bu arada donemin ev doseme tarzi, arabalari, kilik kiyafet gibi konularinda cok basarililar. Sac, makyaj gibi ayrintilar da fevkalade. Gercekten beni ilk gencligime goturuyor. Bazi romantik anlari ic bayacak kadar uzatsalar da toplamda begendigim bir dizi oldu bu. Biraz da kisiler arasi konusmalar yavan geliyor. Daha dogal diyaloglar olabilirdi. Guclu oyuncu kadrosu sayesinde bu tarz ayrintilar cok dikkat cekmiyor. Ondan once de Kursun Yarasi ve Kirik Kanatlar'i izlemistim. Onun disindaki yerli dizileri izlemiyorum. Arada bir Arka Sokaklar'a bakiyorum. O da gayet basarili galiba. Temelde polisiye dizileri sevdigim icin Digiturk benim acimdan bayram yeri gibi. Butun CSI versiyonlarini, Bones dizisini, c-NBCe'de Cold Case'i her zaman izlemeye calisiyorum. Amerikalilar bu konuda cok basarili. Law and Order'a da bayiliyordum ama sanirim iki sezon arasindayiz.

Aksamlari kucakta laptop, TV karsisinda biraz fazla hareketsiz kaliyorum. Bunu asmam lazim.

Hiç yorum yok: