25 Nisan 2009 Cumartesi

İnzivaya çekilmeli, yalnız yaşamalı, çekip gitmeli!

Bugün annemle bazı işlerimizi halledip, Boğaz'da keyif yapmak istedik. Çubuklu'da belediyenin işlettiği bir mekana gidene kadar en az 10 kez trafikte tehlikeli ve dikkatsiz araç kullanan insanlarla karşılaşıp, sinir harbi yaşadık.

Self Servis olan mekanda çay alırken, orta yaş üstü bir hanıma gayet kibarca yardımcı oldum, bana bir teşekkür etmeyi akletmedi. Annem sıradaydı, ben de fiş almaya gitmiştim. Sıraya geldiğim vakit, annem yorulmasın diye onu oturmaya gönderdim. Arkamızdaki "hanım" hemen benim önüme geçmeye kalkıştı. Benim boyum 1.75, kilom da 3 basamaklı sayılardan oluşuyor. İnsan benim cüssemde birini itip kakmaya kalkışmak için ya büsbütün budala, ya da kör olmalı. Hayret birşey...

Eve geldiğimde mutlu oluyorum. Nihayet huzura erdim diye düşünüyorum, bu sefer de yukarıdaki "komşular" gürültüye başlıyor. Bir gün kafayı kırıp, bir dağ köyüne yerleşeceğim. Telefon, Televizyon, Internet, kısacası beni dünyaya bağlayan hiçbirşey istemiyorum. Güneş batınca yatıp, doğunca kalkacağım, kendi yiyeceğimi kendim yetiştireceğim. Mümkün mertebe toplumla ilişkimi minimuma indireceğim. Nedir bu Allahaşkına? Kimse gülümsemiyor, kimse teşekkür etmiyor, kimse kurallara, sıralara riayet etmek istemiyor. Bencillik aldı yürüdü. Berbat bir toplum olduk ve daha da berbat bir toplum olma yolundayız. KAÇMAK İSTİYORUM BURALARDAN!!!

5 yorum:

Blog Sahibi dedi ki...

Amerika'ya gel.

haluk dedi ki...

Bence de en iyisi gidip bir dağ köyünde yaşamak benim için durumun ilginç yanı ise bu kararı 25 yaşında almış olmam. İnsanlar genelde hep ilerleyen yaşlarda sakin bir hayatın hayalini kurarlar. gelin görünki şehirler insanı erken yaşlarda bıktırıyor.

Adsız dedi ki...

T'Pol Hn. belki anlattıklarınız küçük birer ayrıntı gibi gözüküyor ancak günlük yaşamda hepsini üst üste koyunca toplum içinde medeni bir şekilde yaşamaya çalışan insanların mağduriyetine dönüşüyor.Bahsettiğiniz çözüm ise emeklilikten sonra geçerli.
Kötü olan ise üç çocuk önerisinden sonra durumun daha da kötüye gitme ihtimalinin yüksekliği.
Bu yüzden daha çetin şartlara hazırlıklı olmalı.

WeLeD dedi ki...

Tamamen katiliyorum dediklerinize.
Ancak ben dag basindan cok deniz kenarini tercih ederim ama yanlizlik,iliskileri enaza indirmek kismi ve teknolojiden uzak olma kismi ayni.
Olayin aci yani daha hayatinin basinda 20 li-30 lu-40 li yaslarda bir cok insanin bu sekilde dusunmeye baslamasi ve boyle bir hayata ozlem duyanlarin giderek artmasi...
Hayata-insanlara pozitif bakabilme gucumuzu yitiriyoruz sanirim.Hergecen gun birbirimize saygisiz,ilgisiz bir toplum oluyoruz. Bunda teknoloji dedigimiz seyinde etkisi suphesizki cok fazla,olumlu etkisinden cok olumsuz etkisi var bizler uzerinde.

WeLeD dedi ki...

Tamamen katiliyorum dediklerinize.
Ancak ben dag basindan cok deniz kenarini tercih ederim ama yanlizlik,iliskileri enaza indirmek kismi ve teknolojiden uzak olma kismi ayni.
Olayin aci yani daha hayatinin basinda 20 li-30 lu-40 li yaslarda bir cok insanin bu sekilde dusunmeye baslamasi ve boyle bir hayata ozlem duyanlarin giderek artmasi...
Hayata-insanlara pozitif bakabilme gucumuzu yitiriyoruz sanirim.Hergecen gun birbirimize saygisiz,ilgisiz bir toplum oluyoruz. Bunda teknoloji dedigimiz seyinde etkisi suphesizki cok fazla,olumlu etkisinden cok olumsuz etkisi var bizler uzerinde.