24 Haziran 2010 Perşembe

Yok terslik bende, bankalarla başım dertte!

Dün Garanti'nin web sitesi, bugün de Ziraat Bankası Internet Şubesi!

Geçtiğimiz günlerde Ziraat Bankası Internet Şubesinden her zamanki gibi bir ödeme yapmak istedim fakat sürekli hata verdi ve sisteme giremedim. Çağrı Merkezi'ni aradığımda bana yanlış şifre girdiğimi söylediler. Olmaz ama yine de pekiyi dedim, tekrar denedim, yok çalışmıyor işte. Telefondaki görevli bana yine yanlış girdiniz dedi. Güya eski şifre giriyormuşum. İyi de şifreyi zaten cep telefonuma kendileri gönderiyor! Ya nasıl olur işte sen telefonda dinlerken ben adım adım girişimi yaptım. Bu işte bir sorun var lütfen arıza kaydı açın dedim kapattım.

Ertesi gün arıza kaydı ile ilgili bir görevli beni aradı. Bana kullanmadığım eski şifrelerin olduğunu söyledi. Olabilir. Tam işlem yapmak için giriş yapacakken vazgeçmiş olabilirim. Telefon ya da kapı çalmıştır, aklıma birşey gelmiştir. Diğer bankalarin Internet Şubelerinde birşey olmuyor. Dedim ki anlaşılan şifresel bir problem var. Resetleme falan yapılamıyor mu? Yapılamıyormuş. Sorunumu çözemediler ama açtırdığım kaydı her nasılsa kapatıverdiler. Çağrı Merkezlerinin nasıl çalışması gerektiğini bilmesem, farkına varmam.

Bu sefer şubeyi arayıp, durumu anlattım bari yeni bir parola isteyelim, yeni bir de şifre ister, sorunu çözerim diye düşündüm. Ama heyhat! Olmuyor da olmuyor işte... Bu nasıl bir sistem çözemedim. En iyisi Internet Şubesi uygulamasını yekten kapattırmak dedim ve kapatılmasını talep ettim. Yeniden açtırır mıyım bilmem. Bakacağız artık.

Hiç yorum yok: