11 Ağustos 2008 Pazartesi

Haftasonu bilancosu

Cuma akşamı dışarıda yemek: 90 YTL (vale ücreti dahil)
Cumartesi gezmeye giderken Boşnak Börekçisinden börek: 16 YTL
Pazar Kahvaltı: 155 YTL (bahşiş dahil)
Alışveriş: 80 YTL (giyim,tamamen gerekliydi)

Pazar kahvaltısı tamamen dikkatsizlik nedeniyle başa gelmiş bir masraf. Eğer Cuma günü temizlikçi hanımın geleceğini unutmayıp da evi temizletebilseydim, herhalde maliyet 30 YTL falan olurdu. Unutunca, arkadaşlarımı da zaten bir hafta ötelemiş olduğum için tekrar öteleyemedim. Onları dışarıda ağırladım. Evi temizlemeyi ise bir an bile düşünmedim zira zaten bütün Cumartesi dışarıdaydım. Akılsız başın cezasını cüzdan çeker...

2 yorum:

odsener dedi ki...

bkz. tutumlu kişi iyi organize olur :) http://www.tutumluol.com/tutumlu-kisi-iyi-organize-olur/

milleplateaux dedi ki...

Kahvaltı 155 YTL! T'Pol Hanım bizi kahvaltıya götürün :p Ya da okurlarınızı zaten kahvaltıya götürüyorsunuz da benim mi haberim yok :(