7 Eylül 2008 Pazar

Mutsuz yazı...

Hastayım, hem de çok. Cuma'dan beri yorgan döşek yatıyorum. Yüzümün sol tarafında dayanılmaz bir ağrı var. Kulağımın ağrısı mı dişime vuruyor yoksa diş kökümde bir sorun var da ağrısı kulağıma vuruyor anlayabilmiş değilim.

Burnum silmekten yara oldu. Bir rulo kağıt mutfak havlusunu bitirdim. Neyse ki dünkü kadar ateşim yok. Yalnız yaşamak sadece hasta olduğum zaman canımı sıkıyor. 38 ateşle kendi çorbamı kendim yapmak zoruma gitti doğrusu. Neyse, umarım yarına daha iyi olurum.

4 yorum:

havas06 dedi ki...

Geçmiş olsun.. İnşallah çabucak toparlarsınız.. Yalnızlık zor evet ama ya hasta olduğunuz için trip yapan bir hasta ruhla birlikte olsaydınız :) Beterin beteri var yani. Şükretmek lazım.

Investor dedi ki...

Geçmiş Olsun inanın böyle bir yazıyı okuyunca çok üzüldüm.

En kısa sürede iyileşmeniz dileğiyle...

Mutlu ve sağlıklı kalın:D:D:D:

2kisilik dedi ki...

çok geçmiş olsun..

Keynesian006 dedi ki...

Hastaliginiza uzuldum. Allah acil sifalar versin. Bir an once sagliginiza kavusmaniz temennimdir.