29 Mart 2008 Cumartesi

Son durum

Yaptığım görüşmelerden biri oldukça olumlu geçti. İkinci görüşme gelecek hafta Peşembe günü olacak. İlgimi çeken bir iş. Ücret tarafında alışık olduğum mertebelere çıkabileceklerini sanmıyorum ama benim esas öncelik sıralamam şu:
1. Hakkaniyet ve adalet duygularının zedelenmediği, insanların birbirlerine ölçülü ve saygılı olduğu kurumsal bir şirket,
2. Hareketli ve zevkli bir iş,
3. Mütevazı standardımı devam ettirebileceğim ve de para biriktirebileceğim miktarda makul bir ücret.

Stres ve hırs beni son yıllarda çok yıprattı ve yordu. İstikrara ihtiyacım var. Bir yıl sonra tekrardan iş aramak istemiyorum. Hiç değilse bir beş yıl aynı iş yerinde çalışmak istiyorum. İşimi hayatımın merkezine koymaktan vazgeçmem gerekiyor galiba. Amerikalılar "Dur ve gülleri (ya da kahveyi) kokla!" derler. Ben de öyle yapmaya niyetleniyorum.

Şu görüşmelerim de olumlu sonuçlanır da bana düzgün bir teklif gelirse çok iyi olacak. Böylece neredeyse birikimlerime hiç dokunmadan yeni bir işe başlayacağım. Umarım işim rast gider.

Hiç yorum yok: