3 Şubat 2010 Çarşamba

Sabah Gazetesinden Öneri!!!

Sabah Gazetesi'nde 12 Adımda Ekonomi Yapın başlıklı yazıya rastladım.

Bir haberi alıp tercüme etmişler ve yayınlamışlar. Çok merak ediyorum hesabımıza 500 TL'dan fazla para koyarak havale masrafı gibi bankacılık ücretlerini oradan nasıl karşılayacakmışız? Zaten bununla ne kastedildiği tam olarak anlaşılamıyor. İşlemlerden alınan ücretler kastediliyorsa bununla ilgili olarak her banka farklı uygulama yapıyor.

Sepet konusunu hiç anlamadım ne faydası var. Bizde ücretler çalışanlara aylık, emeklilere ise 3 aylık ödeniyor. Sözkonusu sepet önerisi haftalık ya da iki haftalık ücret alan Amerikalılara yönelik sanırım.

Çok sığ ve yüzeysel bir yazıyı resimlerle süsleyip koyuvermişler. Ben de başlığı görünce heyecanlanmıştım.

Bütçe vs. konusunda uzun uzun bir sürü yazı yazdım burada ve Ekonomi Türk'te ama tabii ne kadar okunduğumuz ortada. Bazen yazdığıma değiyor mu diye düşünmeye başladım. Bir süredir yazmak da gelmiyor içimden. Blog ömrünü tamamlıyor mudur nedir?

8 yorum:

Pınar dedi ki...

blogunuzu benim gibi sessiz sessiz rss kanalı ile takip eden bir çok okuyucu olduğunu tahmin ediyorum. bence çok başarılı bir blog. vazgeçmemeniz dileği ile.

B. dedi ki...

Bu durgunluğunuzun ben de farkındayım. Çok iyi yazılarınız oldu gerçekten, blogun sağlam bir arşivi oldu. Ben hep merakla ve istekle takip ediyorum, blogu kapatmanızı hiç istemem.

DaesAgelmar dedi ki...

Sayın T'POL yazmak için hevesinizi kaybetmeyin. Emin olun blogunuzu en az 50 arkadaşıma anlatmışımdır. Düzenli olarak takip etmeye çalışırım. Tecrübelerinizden süzülüp gelen tavsiyeleriniz benim gibi hayatta ve iş yaşamında daha acemi olan kişiler için önemli birer referans olmakta. Yeni yazılarınızı heyecanla beklemekteyim.

saygılarımla

Adsız dedi ki...

merhaba t'pol
blogunuzun sessiz takipcilerinden biri de ben ve eşim. sayenizde para biriktirme ve tasarruf üzerine cok fazla şey ögrendik ve ögrenmeye devam ediyoruz.lütfen blogunuzu kapatmayı düşünmeyin.
ebru.

Unknown dedi ki...

Ben'ce bir süre ara verin,,
Biz de neden aynı seyleri okuduğumuzu değerlendirelim,,

Adsız dedi ki...

Lütfen bloğunuzu kapatmayın ve sıksık yazmaya devam edin eski yazılarınızı neredeyse ezberledim ve yenilerini bekliyorum..

Demet dedi ki...

Lütfen kapatmayın.

Ben sizin bloğunuz sayesinde küçük miktarlarla da birikim yapılabileceğini öğrendim ve dahası uyguladım. Başardım.
Bir çok arkadaşımla da yazılarınızı paylaştım. Çok kişiye ilham ve motivasyon verdiniz.
Tıpkı bloğunuza verdiğiniz isim gibi, 'Beğenmeyen Okumasın'... Hatta sıkılanlar varsa istedikleri kadar sayfanıza uğramamakta özgürler. Ama bizi mahrum etmeyin güzel yazılarınızdan.
Sık sık yazmak gibi bir zorunluluk da hissetmeyin bence.
Sevgiler

serdar dedi ki...

Severek takip ettiğim bir blog bu. Bugüne kadarki paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim.

Blog tutmanın bir amacı da bilgiyi,tecrübeyi paylaşmaktır diye düşünüyorum. Eğer içinizden yazmak gelmiyorsa yazmayın, tekrar yazma isteği duyunca, paylaşmaya değer yeni bir deneyime bilgiye sahip olduğunuzu hissederseniz tekrar yazarsınız. Bu işten çok keyif aldığınızı tahmin ediyorum, en güzel işler de keyif alınırken ortaya çıkmaz mı?