25 Kasım 2007 Pazar

Geri geldim ben...

Uzun bir aradan sonra geri dondum, blogumu ozlemisim. Les Chemins de la Liberte Ozge Hanim beni mimlemis, haberim yokmus. Kendimi en iyi anlatan dortlugu yazmami ve de baskalarini mimlememi istemis. Dortluk nispeten kolay da baskalarina takilmayayim diyorum. Bu blog tamamen anonim ve hicbir yakinim ya da arkadasim bu blogu bilmez.

Sadede yani dortluk konusuna gelelim dedim ama beni anlatan sey biraz daha uzun:)
Hoy Lu-Lu / Orhan Veli

İsterim benim de acaip isimleri
Hiç duyulmamış zenci arkadaşlarım olsun.
Onlarla Madagaskar limanlarından
Çin'e kadar yolculuk yapmak isterim.
İsterim içlerinden bir tanesi
Vapurun güvertesinde yıldızlara karşı
"Hoy Lu-Lu" şarkısını söylesin her hece.

Ve bir gün ansızın bir tanesine
Rastgelmek isterim
Paris'te...

4 yorum:

Serhad dedi ki...

Ne güzel sizin yazılarınızı tekrar görmek :)

Bu aralar blog tüketicisiyim, üretici olmaya vakit yok maalesef..

Ancak yazılarınıza dönmenize ve yorumları serbest bırakmanıza sevindiğimi belirtmeliyim..

Investor dedi ki...

Serhad'ın düşüncelerine aynen katılıyorum.Hergün bloga girip acaba hangi gün yazmaya başlayacak diye bekledim bugün girdiğimde yazmaya başlamışsınız.Aslında dün başlamışsınız malum sınavlardan dün bloga bakamadım.

Tekrar teşekkürler sevgili T'pol..

T'Pol dedi ki...

Beyler cok tesekkur ederim. Yazdiklarimin takip edilmesi dogrusu cok gurur verici birseymis. Bu hissi tattirdiginiz icin tekrar tesekkurler, sevgiler..
T'Pol

Adsız dedi ki...

T'pol merhaba,

ben de uzun süredir girmiyorum. henüz okudum bunu da! migren krizleirm nedeniyle iş dışında bişey yapamaz oldum!!

Şiir süper! Ben de mimlenmiştim ve sadece beni mimleyenin sayfasına yorum olarak şiir bırakmıştım ama kuralları varmış olunca böyle oldu:))

Kendine dikkat et, sevgiler.

Özge