30 Mart 2009 Pazartesi

Diyet Listeleri ve Bütçeler- I

Bazı konular görünüşte fevkalade alakasız da olsa, aslında şaşırtıcı derecede benzer olabiliyorlar. Başlığı gören ne düşündü bilmiyorum ama diyet listeleriyle bütçelerin benzeştiği yönleri irdelemek istedim. Kendimce bir liste yaptım:

1. İkisi de kategorilerden oluşur.
2. İkisini de kimse yapmak istemez.
3. İkisi de mahrumiyet hissi yaratır.
4. İkisini de yazmak kolay, uygulamak zordur.
5. İkisinden de çabucak vazgeçmek genel temayüldür.
6. İkisinin de hayatımız için kritik olduğunu biliriz.
7. İkisini de her yeni yılın başında planlar, Ocak ayı bitmeden vazgeçeriz.
8. İkisi de hatalı yönlerimizi vurgular. O yüzden onları sevmeyiz.
9. İkisi de ciddiyet ve planlama gerektirir.
10. İkisi de başımız belaya girmeden aklımıza gelmez.

3 yorum:

E dedi ki...

Diyet uygulamaları ve bütçe öz disiplin gerektirir.

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Öncelikle anonim yorumlara izin verdiğiniz için teşekkürle başlamak istiyorum. Uzun zamandır yazılarınızı takip ediyorum. Tasarrufun önemine sizin sayenizde bir kez daha vakıf oldum. 27 yaşında ve yeni evli sayılabilecek bir durumdayım, şu an için kapsamlı birikim yapamasamda ufak tefek şeylerde dikkat ederek tasarruf yapmaya çalıştığımı söyleyebilirim. Motivasyon kaynağım olduğunuzu belirtmeme gerek yok :)
Sadece tasarrufla ilgili değil tüm yazılarınızı beğeniyorum.
Sevgiyle kalın, yazmaya devam edin.
Hatice Ay

havas06 dedi ki...

-İkisinde de bizi vazgeçirmeye çalışan birçok çeldirici vardır.

-İkisinin de sonu yoktur.

-İkisi de aslında yatırımdır.