26 Ağustos 2009 Çarşamba

Yumurta Kokusu!

Yumurtalı bulaşıkları önceden soğuk su ile yıkamazsanız, yumurta kokusu sadece ilgili kapkacağa değil, tüm bulaşıklara ve bulaşık makinesine bulaşıyor. Geçenlerde yaşadığım acı bir tecrübe ile bunu keşfetmiş bulunuyorum. Gerçi annem çoğu insanın bunu bildiğini söyledi.

Pekiyi T'pol yumurta kokusundan nasıl kurtuldu?

Bulaşıkları makineden çıkartmadım, deterjan gözüne mucizevi madde karbonattan döktüm ve en kısa programda makineyi tekrar çalıştırdım. Şipşak sorunum çözüldü, koku falan kalmadı. Acaba bunu da çoğu insan biliyor muydu?

Bu koku giderme işinde karbonatın acaba politikacılar üstünde de etkisi olur mu? Kokuları gitse de icraatları kalır mı? Birileri de bunu düşünsün artık.

1 yorum:

buyruk dedi ki...

Daha önce bir yerde, dünyanın en güçlü kokusunun bozuk yumurta kokusu olduğunu duymuştum. Havadaki 1 milyon molekülden sadece 1 tane bozuk yumurta molekülü olduğu durum bile, insan burnunun bunu algılaması için yeterliymiş. :)

Sizin durumda yumurta bozuk değilmiş ama yine de ilk etapta keyifleri kaçırmaya yetmiş gibi sanki. :)