30 Aralık 2009 Çarşamba

400. Yazı: 2010


Senenin son, benim 400. yazım olsun dedim.

Blog'u başlatırken bu kadar çok yazı yazabileceğimi hiç düşünmemiştim. Genelde iyi bir okuyucu olmama rağmen, yazı yazmak konusunda istikrarlı olabileceğimi hayal dahi etmemiştim. Esasında istediğim ölçüde istikrarlı da olamadım ama 400 yazı dile kolay... İçlerinden 10 tanesi birilerinin işine yaramış, ilham vermiş olsa kardır öyle değil mi?

HERKESE MUTLU, SAĞLIKLI, BOL KAZANÇLI, KEYİFLİ BİR YENİ YIL DİLİYORUM! TÜM SEVDİKLERİNİZ SİZİNLE, HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN!
Yeni yılın ilk yazısında buluşmak üzere...

2 yorum:

Chelsea dedi ki...

Sizi yeni buldum o kadar güzel faydalı yazılarki bi şeyler öğrenmemek mümkün değil.Nice 400.yazılara İyi Seneler

B. dedi ki...

Okuyucu olarak biz de çok mutluyuz :-))) Elinize, beyninize sağlık!! Hepimize nice, güzel yazılara ve yıllara..