30 Aralık 2009 Çarşamba

Ekonomi Türk'e veda ettim ama...

Malum arada bir Ekonomi Türk Blogunda da yazılar yazıyordum fakat sevgili Ekonomix, blogunu Dr. İnan Doğan diye bir arkadaşına devretti. Blog'un yeni sahibi de haklı olarak kendi kurallarını getirdi. Liability konuları nedeniyle yazarlara gerçek kimliklerini en azından kendisine açıklamaları gerektiğini söyledi. Gerçek kimliğimi açıklamak istemediğim için ben de blogdan ayrıldım. Ancak, tüm okuyucularıma bu blogu takip etmeyi sürdürmelerini hararetle öneriyorum. Dr. Doğan şimdiden blogun yeni çizgisi hakkında fikir edinmemizi sağlayacak bazı yazılar yayınladı.

Ekonomi Türk Blogu'na önümüzdeki dönemde başarılar diliyorum. Severek izlemeyi sürdüreceğimden eminim.

2 yorum:

tersaci dedi ki...

T'Pol, seninle OzEkonomi Turk'u kuralim mi ne dersin?:P

T'Pol dedi ki...

Valla daha yaratici bir isim buluruz diye dusunurum. Hakiki Ekonomi Türk ya da Esas Ekonomi Türk gibi...:)

Hocam seninle biz blog kursak kendi aramızdaki atışmalar sayesinde yeni dönemin Hacivat-Karagöz'ü olur, ciddi reklam geliri elde edebiliriz. Malum memleket böylesini seviyor, nerede kavga-dövüş var rating artıyor...