24 Mayıs 2009 Pazar

Sırası mıydı?

Bugün akşamüstü bir mini felaket yaşadım. Bulaşık makinesinin tahliye borusu geri tepti ve yaklaşık bir kova bulaşık suyu mutfağa aktı.Panik içinde sitedeki nöbetçi görevliyi çağırdım. 3 postada sorunu ancak bulup çözebildik. Görevli son derece düzgün ve efendi bir gençti. Hasta olduğum için bana çok yardımcı oldu sağolsun.

Neyse mutfağı 3 kere sildim, kan ter içinde kaldığım için 5 kere üstümü değiştim. Grip bugün zatürreeye çevirmediyse, kolay kolay çevirmez.

Pis bezlerin büyük bölümünü çamaşır makinesinde yıkadım, kalanı yarına artık. Mutfağın şiddetle bir kez daha silinmesi lazım.

Off ya! Sorun atık su borusunun yıllar boyunca birikimler nedeniyle tıkanmasıymış. Ben de zemin katta oturduğum için bu olay benim başıma geldi. Görevli sitede başka apartmanlarda da benzer sorunlar çıktğını söyledi. Site yönetimi uyuyor herhalde. Sanırım bu evler 15 senelik falan. Demek ki boruların bir elden geçmesi lazım. Herkes benim başıma geleni yaşamadan birbir tüm apartmanların bakımını yapsalar ya! Ama olmaz, öylesi kolay olur, memleketim insanı acı çekmekten hoşlanır...

1 yorum:

B. dedi ki...

Böyle aksilikler hep mi insanın işi başından aşkınken ya da çok hastayken gelir?? Benim de zemin katta oturan bir arkadaşımın tuvaleti taşmıştı, tamamen aynı sebepten. Ve o evde bir süre daha oturmak zorunda kalmıştı. :-((( Çamaşır makinesinin bile bozulmasını beklemeden servis çağırarak bakımının yapılabileceğini ben sizden öğrenmiştim. Belki yönetime bunu hatırlatabilirsiniz, sorun çıkmasını beklemenin daha maliyetli, daha çok zamana, paraya ve huzursuzluğa malolacağını söylemek işe yarayabilir belki. Çok geçmiş olsun.