8 Aralık 2009 Salı

Bir İntihal Vakası: Orhan Yaşar Çelik Ekonomi Türk'ten aşırıyor!

Ekonomix daha evvel de Orhan Yaşar Çelik'i uyarmıştı ama arkadaş sanırım oldukça yüzsüz ve bu nedenle utanmadan başkalarının emeğini çalıp kurduğu onlarca saçma sapan sitede reklamlardan para kazanıyor. Ekonomi Türk'ten doğrudan kopyalama yaptığı için sadece Ekonomix'in değil benim ve diğer Ekonomi Türk yazarlarının yazılarını da çalmış. Ben Google'a ihbarda bulundum ama bakalım ne işe yarayacak?

Ekonomi Türk'e bu Orhan Yaşar Çelik denen kişiyi afişe ederek destek vermek istedim. TechGünlük Blogu da aynı konuya değinmiş ve güzel bir yazı yayınlamış. Okumanızı öneririm.

Bı konuyla ilgili Ekonomi Türk'te yayınlanan son yazıları okumanızı ve elinizden gelen desteği vermenizi rica ediyorum. Üşenmezseniz yorumlara bakıp bu adamın aynı zamanda ne kadar terbiye yoksunu olduğunu da görebilirsiniz. Yorumlarda görebileceğiniz üzere zaten doğru düzgün yazı yazabilecek kapasitede bir kişi olmadığı gibi kuru sıkı tehditler savurarak, zeytinyağı gibi üste çıkmaya çalışıyor.

İşte yazılar:

Orhan Çelik'in İntihal Listesi
Blog İçerik Hırsızı Orhan Çelik'i Durdurmak için yardım Talebi
Orhan Yaşar Çelik'in İçerik Hırsızlığı
Mali Suçları Araştırma Kurulu, Vergi Kaçakçılığı İhbarı
Araştırmacı Eleman Aranıyor
Oyun Teorisi Uygulaması
TechGünlük Sitesinden Destek

Hiç yorum yok: