6 Mart 2008 Perşembe

Bloga Daha Fazla Vakit Ayırabileceğim....

Nasıl mı? Eh artık dün tepem atıp da istifa ettigime gore bütün günler bana ait. Bir yandan iş ararken bir yandan da blogla ilgileneceğim işte.

Biliyorum, biliyorum a. İş bulmadan istifa etmek kötü bir fikirdir, b. Ekonomi kötüye giderken istifa etmek daha kötü bir fikirdir, c. İstifa edip de birikimlerden yemek çok kötü bir fikirdir.

Ve fakat bazen kötü fikirler de uygulanabilir, öyle değil mi? Umarım bu seferki arayışım çok uzun sürmez. Çünkü birikimlerimi tırtıklamak istemiyorum.

Neyse bugün ruhumu da arındıracak birşey yaptım. Evdeki evrakları temizleyip, dosyalanması gerekenleri ayırdım. Atılacakları attım. Şu satırları yazarken bu işlerin yarısından fazlasını tamamlamıştım. Bir mola alıp, bu yazıyı yazıyorum. Sonra dönüp, işimi bitireceğim. Yarın temizlik var. Evim de dosyalarım da temiz olunca kendimi çok daha iyi hissedeceğim.

Hayırlısı bakalım....

6 yorum:

miglate dedi ki...

"O kadar süre parayı nasıl akıllı kullanacağın konusunda onca yazı yaz, sonrada en önemli hatayı yapıp para kaynağından ol!"

Uzun zamandır blogunuzu takip ediyordum ve böyle bir blogda bu tarz bir yazıyı okumak büyük bir sürpriz oldu.

Tam da bugün bir iş arkadaşımla iş bırakma mevzusunu konuşuyorduk. Bir ara maymunlarla ilgili bir benzetme yaptı. Maymunlar daldan dala atlarken öbür dalı tutmadan önceki dalı bırakmıyorlarmış. Neyse efendim bundan yola çıkarak eski işi bırakmadan önce yeni iş bulmanın en iyisi olduğuna karar verdik.

Bu arada kızların da ilişkilerinde benzer bir yöntem izlediği de o konuşmada geçti fakat burası onun yeri değil.

T'Pol dedi ki...

Sinan bey siz hic sigarayi birakmanizi soyleyen ama ayni zamanda sigara icen doktor gormediniz mi? :) 4-5 aydir ciddi sekilde isimden rahatsizdim ve yakinlarima ya da networkume diyelim, bu bilgiyi vermistim. Ama, yeni bir is bulmadan da ayrilmaya niyetim yoktu fakat bazen insanin tolere edemeyecegi durumlar olabiliyor. Istifa etmemin sebebi de boyle birsey. Ne yapalim? Kararimin sonuclarina katlanacagim ve bir an once mutlu olacagim ve severek calisacagim bir is bulacagim.

miglate dedi ki...

T'pol Hanım,
Aslında ben biraz da olayda ironik yanı vurgulamaya çalışmıştım. Fakat bence bu durum bu blogunuz için çok da faydalı olabilir.

Genelde insanlar sevmedikleri işi işsiz kalma korkusuyla yapmaya devam ediyorlar. O yüzden bir türlü işi bırakıp risk almayı göze alamıyorlar. Umarım yeni iş arama sürecinin detaylarını fırsat buldukça bu bloga yazarsınız. Böylece bu gibi olumsuz durumu hem kendiniz hem de okuyucularınız için olumlu duruma çevirebilirsiniz.

Bu arada hazır işi bırakmışken full time blog yazarlığına da terfi etmeyi düşünebilirsiniz :) Bilmiyorum ülkemizde sırf blog yazarlığı yapan insanlar var mı ama Amerika'da ve Hindistan'da bu işi yapan bir çok insan var.

Konu hakkında ilginç yaklaşımların bulunduğu bir site olarak size Employee Evolution sitesini tavsiye edebilirim.

Tekin Hoca dedi ki...

T'Pol Hanım, blog'unuzu sürekli takip edip, tasarruflar konusundaki güzel yazılarınızdan, dersler çıkarıyorum. Özellikle 20'li yaşlardakilere tavsiyeleriniz beni ilgilendiriyor.
İşten çıkmanıza üzüldüm ancak sizin gibi birinin bu kararı verirken çok düşündüğünü de biliyorum. Bundan sonra sizinle daha çok vakit geçirebileceğiz, o da işin güzel yanı.
Umarım en yakın zamanda, tasarruflarınızdan gıdım gitmeden, bir iş bulursunuz.
Güzel günlere...

Serhad dedi ki...

Gercekten tebrik ederim..

Yatırımlarınızdan yiyecek olmanız dahi bu kararınızı gölgede bırakmamalı bence..

Zaten uzun süredir sıkıntınız vardı, burada bizlerle de paylaşıyordunuz..

Daha iyisinin olacağını dileyelim..

Artık daha cok yazılarınız gorucez demekki, buda sevindirici :)

T'Pol dedi ki...

Serhad Bey,

Iyi dilekler icin tesekkurler:)