8 Mart 2008 Cumartesi

Ohhhh be!

Hayır, Turkcell'den AVEA'ya geçmedim. Başlığın bununla ilgisi yok. Yukarıdaki kilo ticker'ımdan da görüleceği üzere tam 10 kilo 200 gr. vermiş bulunuyorum. Kendimle gurur duyuyorum. Ustelik de ortopedist bana "bir sure yuruyus yapma, topugunda bir stres fraktürü var gibi" dediği halde yani, doğru dürüst egzersiz yapmadan. Yaşasın!!!!

Ben küçükken Vikingler diye bir çizgi dizi vardı. Orada bir tip sürekli havaya sıçrayıp, ayaklarını yan tarafta birbirine vurup, "Helal Olsun!" diye bağırırdı. Şu anda ben de öyle yapıyorum. Happy Dance modundayım, ağzım kulaklarımda fiyonk olmuş, otuziki dişim trampet çalıyor:)))

Ben biraz daha sevineyim, sonra yeni blog yazım üzerinde çalışacağım. Tutumluluğun yanısıra, iş ararken edindiğim/edineceğim tecrübeleri de buradan paylaşmaya başlayacağım.

Bu arada iyi dileklerini gönderen SugibiOl'a teşekkür ederim. Bu ara yorumlarınızla bana destek olursanız çok mutlu olurum.

3 yorum:

Cuneyt Kazokoglu dedi ki...

Selam,

Gecmis olsun ya da tebrikler.

Merak ettigim bir nokta var: Türkiye'de is kontratlarinda istifa ettikten sonra belirli bir süre calisma sarti yok mu? Yani öyle bugünden yarina istifa ettiriyorlar mi? Bizde meselâ istifa edeceginizi 2 ay önceden söylemeniz gerek, öyle kapiyi carptim ciktim olmuyor.

Bu arada bu soruyu bir önceki yazinin da altindan sordum ama bir hata oldu sanirim. Eger ikinci defa cikiyorsa özür dilerim.

T'Pol dedi ki...

Cuneyt Bey Merhaba,

Haklisiniz ihbar suresi diye birsey var. Ben de teknik olarak izindeyim su anda ama yine de isverenime kanunun tanidigi haktan daha kisa sure ihbarda bulunmus oluyorum. Bir itirazlari yok. Olsaydi beni calismaya ya da tazminat odemeye mecbur edebilirlerdi. Ama kapi carpip cikarken bunu da goze almis oluyorsunuz zaten...

Serhad dedi ki...

buralardayız, takipteyiz :)

Kilolarda gitmiş ancak aman diyim.. artık daha sakin bir hayatınzı var sanırım buda daha cok bosluk ve daha cok yemek anlamına gelebilir :)

İs arama surecinizide merakla takip edicem.. Malum bende o surecin içindeyim..

iyi dinlenmeler..