4 Haziran 2009 Perşembe

Delirtbank!

Yillar evvel çalıştığım bir firma maaş ödemelerimizi cazip bazı koşullar nedeniyle daha evvel hiç muhatap olmadığım bir banka aracılığıyla yapmaya başladı. Bir ay içinde de sözkonusu banka hepimize birer kredi kartı gönderdi. Ben kredi kartını en baştan teslim dahi almadım ve bu bankayla hiçbir kredi kartı ilişkim de olmadı. Zaten bu güzide bankamız, benim hiç hazzetmediğim fazla yakın komşularımızdan birine satılmıştı. Maaşım yatar yatmaz, tamamını EFT ile 20 yıldır çalıştığım bankama aktarıyor ve mutlu mesut yaşayıp gidiyordum.

Geçen yıl tuhaf bir şekilde kişisel e-mail adresime bu bankadan bir kredi kartı ekstresi geldi. Bakiyesi "0" da olsa bu durum beni işkillendirdi. Bankayı aradım, ve sanırım 7. deneyişimde "canlı" bir operatör ile konuşma imkanı buldum. Adıma böyle bir kart olsa bile benim elimde bu kartın olmadığını ve iptal edilmesini istedim. Görevli de kartı iptal etti.

Geçtiğimiz ay hop yine aynı bankadan yine 0 TL bakiyeli bir ekstre geldi. Hışım içinde telefonu açtım, yine çok büyük zorluklarla "canlı" operatöre ulaştım ve benim böyle bir kartım olmadığını söyledim. Karşımdaki de gereken kontrolleri yapıp, bu kartın sanal bir kart olduğunu söyledi. Ben de yine bunu iptal etmelerini ve artık adresime bankalarından hiçbir mail, kampanya, tanıtım vs bilgisinin gelmesini istemediğimi söyledim ama biliyorum ki mesaj listelerinden kolay kolay çıkamayacağım. Bin kunduz!

6 yorum:

Adsız dedi ki...

sayın t'pol
Bu bankanın hangisi oldugunu söylemeye gerek yok..bence ülkemizdeki en yılışık banka..defalarca kart vermek için arıyorlar.Şubeden 15 dakikada kart veriyorlar ,iptal etmek ise 15 saat sürüyor..sıra alıyorsunuz,kredi kartı borcumun tamamını kapatacağım diyorsunuz,gişedeki görevli biz burdan kartınızın tüm borcunu göremeyiz diyorlar.
Kısacası illallah dedirttiler bana...İşbankasının ve bankasyanın kıymetini böyle bankalarla muhatap olunca insan daha iyi anlıyor..
Yaşasın İŞBANKASI ve BANKASYA...:)

B. dedi ki...

Yazınızın sonundaki bin kunduz ne demek?

T'Pol dedi ki...

Teksas ya da Kaptan Swing'de (sizin yasiniz muhtemelen cok genc bunlari bilmezsiniz) hangisi tam hatirlamiyorum, kahretsin falan yerine kullanilan bir terim. Cocukken Teksas, Tommiks, Kizilmaske, Kaptan Swing gibi cizgi romanlar vardi. Simdi bunlari hem renkli hem de ciltli hale getirmisler bazi kitapcilarda var...

B. dedi ki...

26 yaşındayım, hiç çizgi roman okumadım. Benden 10-15 yaş büyüklerin bayıldıklarını ve hayatlarında önemli bir yer tuttuğunu biliyorum ama. :-) Çok teşekkürler açıklama için.

hostrans dedi ki...

Anılan bankanın kaç kişiyi sinir hastası yaptığını merak ediyorum.Balık baştan kokar,bunların başındaki amerikan müsvetteleri de cold calling i öğrenmişler ve en çirkef biçimi ile uyguluyorlar.Bir defasında tam bir günümü çaldılar.Zamanı iyi kullanmak başlığınıza bu tip bankalara bulaşmamak maddesini de ilave edebilirsiniz.

Kubilay dedi ki...

Aynı banka bana da 2200 lira kredi vermişti. durduk yere ama. hiç alakam yokken. iptal ettirmem için şubelerine gidip uğraşmam gerekmişti.